kehidupan semasa single :)

Assalamualaikum semuaa !

Hai dan selamat petang .. hari ini saya nak share kehidupan selepas putus cinta .. permulaan ue memang la mara, cdey, sakit tapi alhamdulillah sekarang saya da bahagia dengan hidup saya .. hari-hari terasa semakin ceria dan penuh dengan gelak ketawa .. yes ! sy bahagia di samping kawan2 sy .. yang paling utama bahagia di sisi keluarga tercinta .. awesome ! ini merupakan kebahagiaan yang sy impikan selama ini .. walaupun parents selalu busy dengan kerja, meeting and business, sy masih tetap mampu tersenyum kerana setiap malam kalau boleh ayh nak anak2 dia berkumpul dan berbual .. paling best apabila semua ada kat uma .. ayah ngan ibu sampai mara2 sbb bising sgt .. I love my siblings very much .. kdg2 smpai  main kejar2 .. hahahahaaaa .. itulah yg buat kami bertambah rapat dan bahagia ..

kata orang single ue lagi best dari couple .. seriously, I mostly agree with that .. after had crush with him, I've got everything I want .. saya dapat bestfriends, sy dapat kehidupan yang awesome and family yang happening .. syukur sgt2 ..  now, hari2 nk balik nk jmpe ibu n ayah .. kdg2 ue rasa  nk lunch dgn mereka .. da lama jgk tak dinner kat luar .. nk pujuk2 ayh la mcm ni ... tgu semua balik .. yeahh !! love it .. 

sekarang ni aq nga final .. doakan saya ye .. I'll do my best for my family .. I won't disappointed them .. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan