Model Again

BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM ..

Assalamualaikum semua, da lama x menulis blog .. lama jugaklaa kan .. maklumlah busy ngan study .. kat U pon x de line internet yang baik untuk online kan .. agpon sy gnekan social network untk study jer .. mls da nk sosial sgt .. biarlah setakat ambil tahu hal-hal semasa.  kali ini saya nk bercerita tentang pengalaman saya menjadi model .. sangat memenatkan dan terpaksa menahan gatal kat muke sbb saya sensitif skit dgn bedak compact .. but anyway, sy suka dengan cara diaorg arrange untuk photoshoot .. its just simple and fun ..


 Ini adalah salah satu gambar yang paling saya suka .. saya suka senyuman itu dan untuk pertama kalinya ia di shoot dengan cantik .. hahahhaa .. saya ni susah ckit nak senyum .. huhuhuhuuu ..


bila didandan, muke saya berubah ckit .. hehehee .. papepon, sy tetap diri saya sendiri .. sy mule menceburi modelling setahun yang lepas dan ianya sekadar suka2 .. i love it so much ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan